feng shui master Zhi Hai 5 elements Mother's Day and Zodiac Gifts photo bloggerheader5elements_zps4e5774a5.jpg

While my Site is Being Translated to English Please See Some of my Services Here:

Traditional Feng Shui Master: With over 3 decades of formal eduaction and experience I am able to provide Feng Shui consulting to commercial (business) Fengshui, Home FengShui, Outdoor FengShui (the Emperor's Walk), Personal Guidance and assistance in determining if a new real estate decision has the fundamental elements for happiness and success.

Most all of my clients are happy to report that they have experienced dramatic success as a result of the fundamental principles I have instructed them on. My education and practice as a licensed Chinese Architect and my work on many large municiple projects in China has given me a depth of experince not often found amongst Feng Shui practioners.

Practicing in the United States and throughout the world has allowed me a breadth of vision that I hope will benefit my clients directly.

Monday, June 30, 2008

H.流年运程

信仰雖不同, 太歲符同樣顯神效
今年初,收到了一封情真意切的來信,信的內容是:非常感謝你智海大師,是你的太歲符救了我的女兒.正如你年初講的那樣, 我的女兒2006年有意外之災.但被緊急送到醫院檢查之後, 連醫生都覺得驚奇和不可思議.我的女兒竟是毫髮未損, 第二天竟然上學去, 但我知道, 是你的太歲符救了她.首先, 中國新年即將來臨之際, 衷心地祝你新年快樂;其次我該如何感謝和送太歲。再次,我的家人誰應該在2007年請太歲符.還有我家2007年的流年風水如何?
(我是如何斷出其女有意外車禍的, 其原因在紫微斗數日: 命盤中有廉負七殺加煞, 大小限及流年逢丙年, 有意外車禍發生)
這是一位我的客戶Miss Vana的來信,她及全家均與亞洲血統無緣,更無中國佛教的傳承.可是對中國的風水卻是深信不疑. 她丈夫在Manhattan的地產開發公司是我做的風水布局。她母親在Long Island City的地產公司也是我的布局.連她婆婆的住家風水也是經過我的風水布局.可見中國風水, 不管你是什麼種族, 什麼膚色, 什麼宗教, 風水的磁場和能量對你都有至關重要的作用.